HAKO SUSHI - jedno z najlepszych sushi barów w mieście??

Witam, tak jak z ostatnim ogłoszeniem przychodzę dzisiaj do Was z recenzją Hako Sushi w Częstochowie.

Sushi to jedna z moich ulubionych potraw, uwielbiam jak różnorodne smaki ryb i ich estetykę podania. Za każdym razem, gdy zamawiam nowe zestawy sushi, nie mogę się doczekać jak tym razem zostanie podane. Pomijając podanie w niezwykły sposób, ważne również dla mnie jest świeżość ryb, ostrość wasabi (które uwielbiam całym sercem) oraz ryż, który wiele razy dostałam rozpadający się tak bardzo, że nie dało go się zjeść. W tym barze, według mnie wszystko ze sobą idealnie gra. Można by dyskutować nad klimatem samego lokalu ale to bardziej indywidualny odbiór. Ceny również nie są zbyt wygórowane co bardzo mi pod pasowało.  

A wy też lubicie sushi tak bardzo jak ja?
Zostaw komentarz 

A oto jak wygląda podanie:





Zapraszam na moje social media

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jedzonko wygląda rewelacyjnie! Mam nadzieję niebawem wybrać się do Polski, kto wie może zahaczę o Częstochowę a wtedy na pewno spróbuję, bo kocham kuchnię japońską ❤️

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam naprawde! jak bedziesz w czestochowie to napisz!!

      Usuń
  2. U mnie na blogu również post o sushi,zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń