Boulangerie - Najlepsze śniadania w mieście!

Hej hej !
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lokalu pt. Boulangerie.
Restauracja specjalizuje się głównie w śniadaniach typu tosty i kanapki. 
Oprócz tego podaje również deseru takie jak: ciasta, desery w kieliszkach czy galaretki. 

Byłam tak kilka razy i mogę powiedzieć, że lokal jest po prostu idealny do długiego przesiadywania i pracowania czy luźnych spotkań ze znajomymi (również na biznesowe spotkania się nada).

Tosty są wręcz idealne, chrupiące z zewnątrz i delikatna mozzarella rozpuszczona w środku.
Nic dodać, nic ująć.

Jeżeli chodzi o ciasta to jest bardzo duży wybór, owoce na nich są świeże i słodkie. 

Co do kawy, piłam tam kilka kaw i jedno  muszę uprzedzić, jak zamówicie kawę z mlekiem ( nie mylić Latte) dostaniecie bardzo fusatą kawę. Sama w sobie będzie dobra tylko fusy bardzo utrudniają picie. Mleko będzie w postaci ubitej pianki obok.

Według mnie można tam przychodzić codziennie, zwłaszcza, że nie jest drogo.

Tutaj zdjęcia mojego autorstwa z wyżej wymienionymi daniami.









  • ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA MOJEGO MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, KTÓRE SĄ NA BOKU STRONY !

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ahhh już wiem co zrobię sobie na kolacje - takie pięknie przypieczone tosty, ahhh <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie ;) na pewno się tam wybiorę

    OdpowiedzUsuń