Rysuję SABRINĘ SPELLMAN - Chilling Adventures of Sabrina

Hejka! 
Zapraszam dzisiaj na post jak rysuję Sabrinę Spellman z Netflixowej wersji Chilling Adventures of Sabrina. 
Krótko o czym jest serial. 
Serial opowiada o przygodach nastoletniej czarownicy Sabriny. Wspierają ją we wszystkim jej 2 ciocie, które po  śmierci jej rodziców zaopiekowały się nią. Serial powstał na podstawie komiksu Archie Comics.
Sabrinę Spellman gra Kierna Shipka.

Rysunek zajął mi 3h, wykonałam go ołówkami z firmy Koh-I-Noor oraz Derwent. 
Tło wykonałam węglem z Koh-I-Noor.

Oto mój filmik na Youtube jak rysuję Sabrinę.






Oto efekt końcowy:





ZAPRASZAM WSZYSTKICH NA MOJE SOCIAL MEDIA ORAZ NA KANAŁ NA YOUTUBE




You Might Also Like

3 komentarze

  1. No, no - talent ogromny :)
    Serialu nie oglądałem, ale kiedyś zobaczę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. haha dziekuje <3 serial polecam calym sercem

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam i uwielbiam ten serial! Przepiękny rysunek, masz ogromny talent!

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń